Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
De wereld van de klassieke muziek is van oudsher een ietwat gesloten en conservatieve gemeenschap. Zo ook de artiesten, ensembles, orkesten en faciliterende en ondersteunende partijen zoals cd-labels, concertorganisatoren, culturele centra en dies meer. Op zich is dat geen waardeoordeel echter heden ten dage moet de klassieke muziek zich staande weten te houden in de sterk veranderde omgeving om zich heen.
Promovendus heeft tentakels in zowat elk van deze segmenten en staat met kennis van zaken klaar voor advies, strategie en concepten. Dit alles om uw positie te verbeteren en de juiste perceptie bij uw doelgroep aan te kaarten. Want, wat zijn uw doelstellingen? Waar wil u over 3 of 5 jaar zijn aanbeland?
Marketing is lang beschouwd geweest als een vies woord dat niet geassocieerd kan en mag worden met klassieke muziek. Die tijd is voorbij, integendeel, de sector staat nu voor de zware taak de achterstand op dat gebied op te halen.
Hoe dat te doen? Hoe om te gaan met de hedendaagse sociale media, de email marketing, websites en de inzet van dat alles? Wat zijn uw "unique selling points"? Uw onderscheidende factoren?
Dat is waar Promovendus in beeld komt, een team van specialisten dat deze markt uitstekend kent en ook alles afweet van de hedendaagse marketingmogelijkheden. Die zijn verschillend eenieder die zich beweegt in de markt van de klassieke muziek. Logisch, een jong(e) pianist(e) heeft andere doelen en prioriteten dan een cultureel centrum, maar toch kunnen ze mekaar grote diensten bewijzen.
Wil je meer weten over wat Promovendus voor jou specifiek kan betekenen?
Maak dan gebruik van ons eenmalig aanbod om gratis je situatie te laten analyseren en een basisadvies te ontvangen. Klik hier om gebruik te maken van ons aanbod.
Voor alle vragen aangaande positionering, perceptie, concepten, carriereopbouw en strategien kan u terecht bij ons. Aarzel niet ons te contacteren, u zal versteld staan hoe eenvoudig het kan zijn uw positie tegenover uw concurrenten te verbeteren en meer efficientie te halen uit alle inspanningen die u reeds heeft gedaan. o